آموزش نرم افزار کامتازیا

بازدید: 1534 بازدید

آموزش نرم افزار کامتازیا

TechSmith Camtasia Studio یا کامتازیا  یک نرم افزار حرفه ای برای ساخت محصولات آموزشی الکترونیکی، همچنین یک نرم افزار حرفه ای جهت فیلم برداری از صفحه مانیتور به همراه صداگذاری روی فیلم ها و ثبت وقایع است. این نرم افزار همچنین دارای ویرایشگر حرفه ای فیلم به همراه افکت ها و جلوه های ویژه منحصر به فرد صوتی و تصویری است. از مزایای دیگر کامتازیا می توان به حجم فایل خروجی بی نظیر آن اشاره کرد. با استفاده از تنظیمات فیلم خروجی شما می توانید براساس نیاز خود حجم فایل خروجی را به شدت کاهش دهید.

این نرم افزار راه حلی کامل برای تهیه فیلم های آموزشی مالتی مدیا است که با توجه به امکانات زیاد و متنوع پیش بینی شده در این نرم افزار در سه زمینه ضبط حرفه ای، ویرایش حرفه ای و انتشار حرفه ای، کاربران را از هرگونه نرم افزار جانبی بی نیاز می سازد.

شما می توانید فیلم آموزش کامتازیا را به صورت رایگان به زبان فارسی از سایت میکس کده دانلود کنید. این فیلم آموزشی با استفاده از خود نرم افزار کامتازیا تهیه گردید است و به شما کمک می کند که چگونه با استفاده از این نرم افزار یک محتوای آموزشی با حجم کم تهیه کنید.

مدت زمان ویدیوی آموزش نرم افزار کامتازیا ۱۸ دقیقه می باشد. که به صورت رایگان می توانید از طریق لینک زیر دانلود کنید. قسمت اول از این آموزش را می توانید به صورت آنلاین تماشا کنید.

برای دانلود رایگان محتوا در سایت عضو شوید.
هرگونه کپی برداری از محتوای سایت با ذکر منبع مجاز است.

مطالعه بیشتر

دانلود آموزش نرم افزار کامتازیا