آموزش افترافکتس-ایجاد انیمیشن سه بعدی ایزومتریک

بازدید: 1472 بازدید

 

مقدمه

افترافکتس (After Effects) نرم‌افزاری است برای ایجاد جلوه‌های بصری دیجیتال، موشن گرافیک و یک برنامه کاربردیِ ترکیب عناصر بصری مختلف است که توسط شرکت ادوبی توسعه یافته و در فرایند پس از تولید در فیلم‌سازی و تولیدات تلویزیونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. و ما در این آموزش افترافکتس می خواهیم مدل سه بعدی ایزومتریک شهر را طراحی کنیم.

در میان دیگر نرم‌افزارهای گرافیکی، افتر افکتس را می‌توان برای کروماکی، اصلاح حرکت، اندازه و جهت، ترکیب عناصر بصری و انیمیشن استفاده کرد. همچنین به عنوان یک نرم‌افزار بسیار پایه برای ویرایشگر غیرخطی، ویرایشگر صوتی و واسطه تبدیل کدها استفاده کرد.

این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدیدآورده. این نرم‌افزار هماهنگی بالایی با ادوبی فوتوشاپ و ادوبی پریمیر و ادوبی آدیشن دارد.

 

آموزش افترافکتس-ایجاد انیمیشن سه بعدی ایزومتریک

برای ایجاد انیمیشن ایزومتریک شهر ابتدا عکس با فرمت eps را از سایت دانلود کنید سپس آن را در نرم افزار ایلاستریتور باز کنید و لایه را Ungroup کنید. تمام لایه ها را در یکی یکی در لایه های جدید قرار دهید و سپس فایل را با فرمت ai ذخیره کنید. سپس فایل ایلاستریتور را به صورت composition-retain layer sizes در نرم افزار افترافکت باز کنید تا لایه ها به صورت مجزا در محیط افترافکت باز شوند….

برای آموزش بیشتر لطفا فیلم آموزش را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط:

آموزش افترافکت-ساخت لوگوموشن سه بعدی توسط افزونه المنت تری دی
آموزش ایجاد اکولایزر در افترافکت

 

ابزارهای استفاده شده در آموزش ایجاد انیمیشن ایزومتریک

ما از ابزارهای زیر در ساخت این انیمیشن ایزومتریک استفاده کردیم.
نرم افزار ایلاستریتور، دستور Import  در افترافکت، دستور Scale، دستور anchor point، دستورات Copy و paste، دستور esey ease، دستور parent، دستور position
آموزش افترافکتس-ایجاد انیمیشن سه بعدی ایزومتریک:

• کیفیت: HD
• فرمت تصویری: MP4
• اندازه تصویر: ۷۲۰*۱۲۸۰
• نرخ فریم: ۳۰ فریم بر ثانیه
• طول فیلم: ۱۳:۱۴ دقیقه
• کیفیت صدا: استریو

شما می توانید بخش هایی از ویدیوی آموزش افترافکتس-ایجاد انیمیشن ایزومتریک را آنلاین تماشا کنید و در صورت تمایل آن را از لینک زیر دانلود کنید.

برای دانلود رایگان محتوا در سایت عضو شوید.
هرگونه کپی برداری از محتوای سایت با ذکر منبع مجاز است.

مطالعه بیشتر

دانلود آموزش افترافکتس-ایجاد انیمیشن سه بعدی ایزومتریک