آموزش فتوشاپ- ساخت متن انفجاری

بازدید: 1302 بازدید

مقدمه

فتوشاپ ( Photoshop، به معنی فروشگاه عکس) یک پردازشگر گرافیکی است که توسط شرکت ادوبی توسعه یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی، رتوش، ماسک یا دگرگونی تصاویر به‌کار می‌رود. کار اصلی این نرم‌افزار، تدوین و ادیت عکس است که می‌توان با امکانات موجود در عکس‌ها تغییرات بسیار زیاد و متنوع‌ای را به وجود آورد.

از کاربردهای دیگر فتوشاپ می‌توان به مواردی همچون طراحی پوسترهای تبلیغاتی، کارت ویزیت، لوگو، بنرها، سربرگ‌ها، رابط گرافیکی نرم‌افزارها، جلد کتاب و  حتی محیط‌های گرافیکی سایت‌ها اشاره کرد که همگی برای زیباتر شدن می توانند با فتوشاپ طراحی شوند.

میکس کده

آموزش فتوشاپ- ساخت متن انفجاری

به نام خدا سلام دوستان

در این بخش از آموزش فتوشاپ قصد داریم روش ساخت متن افنجاری مشابه با عکس را توضیح دهیم. شما پس از این آموزش می توانید متن های مشابه دیگری را برای خود طراحی کنید.

خب بریم سر وقت آموزش. ابتدا یک سند در ابعاد ۱۶ در ۱۶ سانتی متر ایجاد می کنیم با مد رنگ RGB و به رنگ سفید. سپس یک solid Color به رنگ مشکی به آن اضافه می کنیم. سپس با یک لایه متنی اسم خودتون رو تایپ کنید.

در مرحله بعد لایه متنی را rasterize type می کنیم تا به یک لایه معمولی تبدیل بشه. سپس برای لایه متنی یک ماسک ایجاد می کنیم و با یک brush دلخواه در بعضی از قسمت های ماسک متن مشابه تصویر بالا برش هایی ایجاد می کنیم.

برای آموزش کامل لطفا ویدیوی آموزش را تماشا کنید.

مطالب مرتبط:
آموزش ساخت یک بکگراند رنگی و رویایی در فتوشاپ
آموزش ایجاد افکت نور و رنگ برروی متن در فتوشاپ
آموزش فتوشاپ-ادیت اینستاگرامی و آتلیه ای!!

 

ابزارهای استفاده شده در ساخت متن انفجاری

ما در این آموزش از ابزار type tool، Add layer mask، rasterize type، Brush tool، radial Blur، Hue saturation, … استفاده کردیم.

مشخصات آموزش فتوشاپ-ساخت متن انفجاری:

• کیفیت: FUll HD
• فرمت تصویری: MP4
• اندازه تصویر: ۷۳۰*۱۳۶۶
• نرخ فریم: ۱۰ فریم بر ثانیه
• طول فیلم: ۱۷:۵۶ دقیقه
• کیفیت صدا: استریو

برای اینکه بدانید چه ابزارهای دیگری در این آموزش فتوشاپ استفاده شده می توانید آموزش را به صورت آنلاین تماشا کنید  و در صورت تمایل آن را از لینک زیر به صورت رایگان دانلود کنید.

برای دانلود رایگان محتوا در سایت عضو شوید.
هرگونه کپی برداری از محتوای سایت با ذکر منبع مجاز است.

مطالعه بیشتر

دانلود آموزش فتوشاپ- ساخت متن انفجاری