آموزش فتوشاپ- قراردادن قلب نورانی روی عکس

بازدید: 1456 بازدید

آموزش فتوشاپ- افکت نورانی

آموزش فتوشاپ- قراردادن قلب نورانی روی عکس

ما در این آموزش رایگان فتوشاپ قصد داریم نحوه قراردادن قلب نورانی روی این عکس را توضیح دهیم. در واقع در این آموزش یک افکت نورانی را روی عکس قرار دادیم.

 

فتوشاپ چیست و چه کاربردی دارد؟

فتوشاپ ( Photoshop، به معنی فروشگاه عکس) یک پردازشگر گرافیکی است که توسط شرکت ادوبی توسعه یافته است. و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی، رتوش، ماسک یا دگرگونی تصاویر به‌کار می‌رود. کار اصلی این نرم‌افزار، تدوین و ادیت عکس است. که می‌توان با امکانات موجود در عکس‌ها تغییرات بسیار زیاد و متنوعی را به وجود آورد.

از کاربردهای دیگر فتوشاپ می‌توان به مواردی همچون طراحی پوسترهای تبلیغاتی، کارت ویزیت، لوگو، بنرها، سربرگ‌ها، رابط گرافیکی نرم‌افزارها، جلد کتاب و  حتی محیط‌های گرافیکی سایت‌ها اشاره کرد که همگی برای زیباتر شدن می توانند با فتوشاپ طراحی شوند.

مطالب مرتبط:

آموزش فتوشاپ-ادیت اینستاگرامی و آتلیه ای!!

 

مراحل کار در این آموزش

برای انجام این آموزش فتوشاپ و ساخت چنین شکلی شما نیاز به یک عکس قلب دارید که به راحتی می توانید در اینترنت دانلود کنید. البته ما برای تمرین شما، در کنار آموزش عکس های مورد نیاز رو هم قرار دادیم.

ابتدا عکس قلبی را که دانلود کردید را با اندازه مناسب روی عکس اصلی قرار دهید. و آن را به اسمارت آبجکت تبدیل می کنیم. از عکس قلب یک کپی تهیه می کنیم و روی کپی یک فیلتر gaussian bler قرار می دهیم. و مد رنگ قلب کپی را روی screen قرار می دهیم. مجددا از این عکس یک کپی دیگر تهیه می کنیم و روی کپی نیز فیلتر gaussian blur را تکرار می کنیم. این کار باعث افزایش درخشش قلب می شود.

برای اینکه بتوانیم بهترین خروجی را در این آموزش فتوشاپ کسب کنیم نیاز هست از عکس اصلی نیز یک اسمارت آبجکت تهیه کنیم و سپس کمی آن را محو تر کنید…..

 

مطالب مرتبط:

 آموزش ایجاد نور روی عکس در فتوشاپ

 

مشخصات آموزش قراردادن قلب نورانی روی عکس:

• کیفیت: FUll HD
• فرمت تصویری: MP4
• اندازه تصویر: ۷۳۰*۱۳۶۶
• نرخ فریم: ۱۰ فریم بر ثانیه
• طول فیلم: ۱۰:۱۳ دقیقه
• کیفیت صدا: استریو

برای اینکه بدانید چه ابزارهای دیگری در این آموزش فتوشاپ استفاده شده می توانید آموزش را به صورت آنلاین تماشا کنید  و در صورت تمایل آن را از لینک زیر به صورت رایگان دانلود کنید.

برای دانلود رایگان محتوا در سایت عضو شوید.
هرگونه کپی برداری از محتوای سایت با ذکر منبع مجاز است.

مطالعه بیشتر

دانلود آموزش فتوشاپ- قراردادن قلب نورانی روی عکس