آموزش انیمیت- درس اول آشنایی با محیط نرم افزار

بازدید: 2022 بازدید

آموزش انیمیت

آموزش انیمیت- درس اول آشنایی با محیط نرم افزار

به نام خدا سلام دوستان

اگه پیش تر نام نرم افزار فلش را شنیده باشید و علاقه مند به یادگیری این نرم افزار بوده اید باید عنوان کنم چند سالی هست که این نرم افزار جای خودش را به نرم افزار ادوبی انیمیت (Animate) داده و از آن پس با این نام معرفی شده است. با توجه به تغییرات گسترده ای که در فضای وب بوجود آمده دیگر مرورگرها از فایل های فلش به صورت عادی پشتیبانی نمی کنند و از این رو تغییرات گسترده ای در نرم افزار انیمیت بوجود آمده است، ولی باز هم از استانداردهای قدیمی پشتیبانی می کند.

مطالب مرتبط:

آموزش ساخت انیمیشن ساده بارش برف در نرم افزار فلش (انیمیت)

 آموزش چرخش نی داخل لیوان به روش motion tween 

آموزش چرخش حلقه های تو در تو در فلش

انیمیت برای طراحی گرافیک و انیمیشن برداری برای برنامه های تلویزیونی، فیلم های آنلاین، وب سایت ها، برنامه های وب ، برنامه های غنی از اینترنت و بازی های ویدیویی استفاده می شود. این برنامه همچنین از گرافیک برداری، انواع متن، ارسال صوت و تصویر و برنامه نویسی ActionScript پشتیبانی می کند. انیمیشن ها ممکن است برای HTML5 ، WebGL ، گرافیک های برداری مقیاس پذیر (SVG) و فلش پلیر (SWF) و قالب های Adobe AIR منتشر شوند.

برای آشنایی بیشتر با محیط نرم افزار انیمیت ویدوی آموزش انیمیت- درس اول آشنایی با محیط نرم افزار را از دست ندهید. مدت زمان آموزش ۲۰ دقیقه
در این ویدیو روش کار با منوها و پنل ها و ناحیه کاری و ابزار های محیط انیمیت توضیح داده شده است و به زودی آموزش های بیشتری برای این نرم افزار در سایت قرار خواهد گرفت.

برای دانلود رایگان محتوا در سایت عضو شوید.
هرگونه کپی برداری از محتوای سایت با ذکر منبع مجاز است.

مطالعه بیشتر

دانلود آموزش انیمیت- درس اول آشنایی با محیط نرم افزار