طراحی عکس برای پست اینستاگرام در فتوشاپ

بازدید: 1277 بازدید

آموزش طراحی عکس پست اینستاگرام
آموزش طراحی عکس برای پست اینستاگرام

به نام خدا سلام دوستان در این آموزش رایگان فتوشاپ قصد داریم روش طراحی یک عکس هنری برای پست اینستاگرام یا پروفایلتان برای شبکه های اجتماعی را آموزش دهیم.

مراحل طراحی عکس برای پست اینستاگرام

برای طراحی عکس برای پست اینستاگرام ابتدا یک سند متناسب با پست های اینستاگرام در فتوشاپ درست می کنیم. می توانید ابعاد ۱۰۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را انتخاب کنید. بعد از ایجاد سند برای زیبایی بیشتر کار می توانید بکگراند را با استفاده از یک Solid color به هر رنگی که دوست دارید در بیاورید. البته می توانید ابتدا از سند با رنگ سفید استفاده کنید و بعد از اتمام کار رنگ بکگراند را به هر رنگی که دوست دارید تغییر دهید.

حالا یک لایه خالی روی سند ایجاد می کنیم و با انتخاب یکی از سرقلم های kyle’s در ابزار Brush سعی می کنیم با ابعاد مختلف روی لایه خالی چندتا کلیک کنیم تا فرم دلخواه خودمون رو برای نمایش عکس ایجاد کنیم. سعی کنید در نواحی نزدیک به مرکز کلیک های بیشتری انجام دهید و به همون نسبت در حاشیه ها کمتر کلیک کنید. در مرحله بعد عکسی را که می خواهیم به آن چنین فرم نمایشی را بدهیم وارد فتوشاپ می کنیم و آن را بالای لایه های دیگر در سند فتوشاپ مان کپی می کنیم. سپس با استفاده از Ctrl+T و  فشار کلید Alt و کشیدن ماوس سعی می کنیم ابعاد عکس مان را متناسب با سندمان بکنیم.

خب در این مرحله از آموزش روی لایه عکس مان کلیک راست می کنیم و گزینه Create Clipping Mask را انتخاب می کنیم. با این کار عکس مان از طریق الگویی که با Brush ایجاد کردیم نمایش داده می شود. در نهایت شما می توانید با استفاده از تکنیک های دیگر که در ویدیو نشان داده شده است به زیبا سازی عکس اینستاگرامی خود بپردازید.

 

مطالب مرتبط:

سه آموزش کاربردی در فتوشاپ
آموزش فتوشاپ- ساخت متن انفجاری
آموزش فتوشاپ- تلفیق و ترکیب چهره
آموزش فتومونتاژ در فتوشاپ

 

آموزش طراحی عکس برای پست اینستاگرام در فتوشاپ:

• کیفیت: FUll HD
• فرمت تصویری: MP4
• اندازه تصویر: ۷۲۰*۱۲۸۰
• نرخ فریم: ۳۰ فریم بر ثانیه
• طول فیلم: ۹:۰۶ دقیقه
• کیفیت صدا: استریو

شما می توانید ویدیوی آموزش را به صورت آنلاین در اینجا مشاهده کنید و در صورت تمایل آموزش را به صورت رایگان از لینک زیر دانلود کنید.

برای دانلود رایگان محتوا در سایت عضو شوید.
هرگونه کپی برداری از محتوای سایت با ذکر منبع مجاز است.

مطالعه بیشتر

دانلود آموزش طراحی عکس برای پست اینستاگرام